Een herhaalbezoek

Er rijdt een auto de parkeerplaats op,

we hebben de nieuwe gasten al in het oog en zijn op pad om ze te verwelkomen.

Zo’n welkom is niet overal het geval.

Het verhaal van dit herhaalbezoek is iets anders.
Deze gast vertrok vandaag in de nachtelijke uurtjes naar zijn verblijfsadres voor de komende 3 dagen. Of hij dat bezoek gaat verlengen laat hij afhangen van het verloop van de dagen.

Geen welkom bij de ingang. Wel een intercom die de deur voor hem opent.
Met een plattegrond en juiste beschrijving weet hij de weg te vinden. Een robot ontvangt hem.
De robot haalt iedereen op en brengt hem/haar naar de afgesproken plaats, behalve deze gast.
Het verblijf begint daardoor wel ietwat onzeker. Heeft men op hem gerekend?

Eenmaal op de plaats van bestemming, alsnog een persoonlijke ontvangst, worden de afspraken nog eens doorgenomen. Dat is natuurlijk prima. Hij wil er zeker van zijn dat hij dat krijgt wat afgesproken is.
De gast vindt het prettig, want liever een keer teveel gevraagd, dan verkeerd begrepen.
Als hij zijn uiteindelijke plaats inneemt, blijkt hij toch een andere medewerker te treffen dan afgesproken. Dat is jammer, zeker omdat hij het 5x aangegeven heeft en het ook 5x gecontroleerd is.

De gast geeft zich er aan over, want hij is er nu toch en besluit er het beste van te maken.
Hij heeft daardoor een prima verblijf. Bij het uitchecken blijkt dat hij niet zelf mag vertrekken. Daar komt iemand voor… geen robot dit keer, maar 2 personen die hem helpen duwen. De personen blijken echter drukker dan gedacht en daarom loopt de check-out een vertraging op van zo’n 1,5 uur.

Het zal je maar overkomen

Dit voorbeeld is natuurlijk niet bij ons gebeurd. Natuurlijk niet, zou ik bijna zeggen.
Het overkwam Adrie toen hij voor de 5e keer opgenomen werd in het ziekenhuis voor een hersteloperatie van zijn beenbreuk. Na een  val van zijn paard in 2023 kampt hij met een bovenbeenbreuk, die het momenteel nog steeds van hem wint. Dat moet klaar zijn en daarom vindt er een drastische operatie plaats. Ofwel ; alles eruit, schoonmaken en alles opnieuw. Een metalen plaat zal de breukdeeltjes bij elkaar moeten houden voor de komende maanden. Wij hopen heel erg dat deze operatie succesvol zal zijn.

We gaan ervoor

We gaan ervoor zorgen dat u daar niets van merkt. Dat u niet door een robot opgehaald wordt en moet wachten om te mogen vertrekken.
We proberen de service op peil te houden, mede door inzet van onze zoons. Het is mogelijk dat u zoon Gijs op vrijdag of zaterdag aantreft. Door sommige gasten wordt hij ook wel onze DIO genoemd; Directeur In Opleiding. Zover is het nog niet, tot dit moment loopt hij stage , zullen we maar zeggen.

Mocht u tijdens uw verblijf toch stuiten op een foutje, dat u niet van ons gewend bent…… dan komt het vast door het ontbreken van onze echte directeur.
Wij proberen het zo goed mogelijk op te vangen. Maar u bent gewaarschuwd!