Elke keer weer verbaas ik me opnieuw over de mogelijkheden die social media tegenwoordig biedt. Zo ook vandaag……

Meerdere malen per dag check ik mijn mailbox op belangrijke berichten en reserveringsaanvragen. Daarna zijn de berichten via de social media kanalen aan de beurt. Ik lees wat mijn ‘vrienden’ op Facebook te melden hebben, zowel prive als voor de camping. Ik check het nieuws op Google+. En controleer via Tweetdeck of er interessante of relevante zaken gemeld worden op Twitter.

strandwandelingVandaag meldt mijnheer Wim “We gaan wandelen van Zoutelande naar Westkapelle en terug. Opfrissen op het strand. Het is koud dus doorstappen.” Waarop ik hem adviseer: “succes! voor een tussenstop is strandpaviljoen scheldezicht een aanrader! ” Het strandpaviljoen is door de vele bezoeken die onze gasten er brachten, ook bij ons zeer in trek. Door de gastvriendelijkheid en goede service, beveel ik het strandpviljoen graag aan bij gasten, zo ook bij mijnheer Wim.

De mailboxen gaan dicht, ik ga door met mijn werk en denk verder niet meer aan de aanbeveling. Totdat ik enkele uren later hetzelfde traject doorloop. Ik check mijn mail, gluur op Facebook en zie via Twitter een bericht van mijn heer W. aan @mcdevisser, waarin hij me bedankt voor het advies met ” We hebben je advies opgevolgd. Lekker aan de Grimbergen gezeten. Goed weekend verder ! ” 

Wat leuk! Zelfs buiten het seizoen kan ik mensen in mijn omgeving van leuke adviezen voorzien. En dat alles dankzij social media! 

 
 

Reactie toevoegen

Your email address will not be published. Required fields are marked *