Na de uitreiking van de Zoover Awards 2014 kwamen de felicitaties uit alle hoeken. Lieve kaartjes, bossen bloemen, het hoort er allemaal bij.

Wij zijn onze gasten zeer dankbaar voor hun prachtige beoordelingen. We hopen dat we kunnen blijven voldoen aan de verwachtingen die een dergelijke prijs met zich mee brengt. Want waar 10 jaar geleden onze gasten verbaasd waren over de grote plaatsen en het verwarmde sanitair, lijkt nu het verwachtingspatroon iets anders of iets hoger te liggen. Hoe anders kan ik niet meteen zeggen, maar er lijkt een verschil. En dat is ook meteen de beangstigende kant van het winnen van een dergelijke prijs. Kunnen wij voldoen aan dit andere verwachtingspatroon van de nieuwe gasten? Welke verwachting hebben ze?

Wij hebben er een oplossing voor gevonden: we gedragen ons niet anders als 10 jaar geleden en leiden ons bedrijf op een manier waar wij zelf voldoening van hebben. Uit ervaring weten we dat die manier ook de gasten tevreden stelt en dat is ons doel!

Naast felicitaties en kadootjes is er ook media-aandacht. En dat is voor ons “de prijs” die aan de Zoover Award hangt. Lokale kranten en vakbladen pikken de Awards op en besteden er aandacht aan. Er worden artikelen geschreven waarin alle facetten van de camping besproken worden. Prachtig dus!
Vandaag attendeerde een van mijn gasten mij op een prachtig artikel in de reiskrant van de Telegraaf. Mooiere reclame kunnen wij ons niet wensen: Klik hier voor het prachtige artikel

 


zoover-uitr

 

 

Reactie toevoegen

Your email address will not be published. Required fields are marked *