Tot 3 maanden geleden heb ik altijd gedacht dat Twitter voorbestemd was voor mensen die tijd over hadden. Ik zag berichten voor me al “oeps, geen yoghurt”, “even naar de supermarkt”, “doe straks maar want het regent”, “ben @AH”.

Sinds het leertraject web 2.0 ben ik actief op Twitter (@kampeerboerin) en weet ik beter. …. Twitter heeft ook zakelijke mogelijkheden. In mijn omgeving merk ik dat dat lang niet door iedereen zo wordt bekeken. Want in hun ogen ben IK degene die tijd over heeft voor onzin-berichtjes.

Gelukkig weet ik beter. Op Twitter maak ik op een eenvoudige manier kennis met potentiele nieuwe klanten, leveranciers van producten, krijg ik inzicht in de markt en noviteiten. Ik spreek mensen waar ik in een netwerkbijeenkomst mogelijk aan voorbij zou gaan. Ik maak mijn lezers attent op aanbiedingen met betrekking tot een verblijf op minicamping De Visser en wel eerder dan het op mijn site staat. Ik houd mijn gasten en geinteresseerden op de hoogte van de activiteiten en gebeurtenissen op onze camping, de omgeving en de Zeeuwse evenementen. En dat allemaal in berichten die bestaan uit 140 karakters.

Met het gebruik van Twitter, foto’s op Flickr en deze weblog ben ik een actief web 2.0-gebruikster. Maakt dat mijn camping ook een “Camping 2.0” ??

1 Reactie

Reactie toevoegen

Your email address will not be published. Required fields are marked *